menu Sluit het hoofdmenu

Manager Team Facilitair & Huisvesting

Mensen met een visuele beperking een goed verzorgd thuis geven. Neem jij het initiatief?

Een warm welkom, een prettige omgeving en praktische zaken die goed geregeld zijn, zorgen ervoor dat je beter functioneert. Zeker als je een visuele beperking hebt. Maar ook voor andere betrokkenen, professionals en verwanten maakt een aangename, veilige en gezonde werk- en leefomgeving het verschil. Als Manager Team Facilitair begrijp jij dat als geen ander.

Jouw rol als Manager Team Facilitair & Huisvesting bij Bartiméus in Doorn

Op alle locaties waar wij zorg, expertise en service bieden aan mensen met een visuele beperking en de betrokkenen om hen heen, is een goede facilitaire dienstverlening onmisbaar. Alleen als de huisvesting, schoonmaak, gastenontvangst, logistiek en het vervoer goed geregeld zijn, kunnen wij onze ambitie waarmaken. Aan jou als Manager Team Facilitair & Huisvesting om deze dienstverlening in goede banen te leiden. Een verantwoordelijkheid die jij met veel enthousiasme op je neemt. Jij krijgt namelijk energie van je werk. Jij wordt blij van tevreden klanten en neemt je team, dat bestaat uit 30 medewerkers, moeiteloos mee in nieuwe ontwikkelingen. Bovendien weet jij precies hoe je jouw team het beste kunt inzetten om mee te denken over slimme oplossingen op het gebied van facilitaire zaken en huisvesting. Zowel organisatie breed, als decentraal voor de verschillende bedrijfsonderdelen. Jij neemt daarnaast het initiatief bij het:

  • Ontwikkelen, realiseren, implementeren en systematisch borgen van het facilitair, huisvesting en strategisch vastgoed beleid.
  • Opstellen meerjarenbegrotingen en beheren van het budget
  • Opstellen van business cases, initiëren en laten uitvoeren van projecten.
  • Volgen van externe ontwikkelingen in je vakgebied en relevante wet- en regelgeving. Jij analyseert de consequenties voor onze interne bedrijfsvoering en zet deze om in concrete acties.
  • Begeleiden, coachen en motiveren van medewerkers. Waarbij je stuurt op professionele ontwikkeling, persoonlijk leiderschap, ondernemerschap, leren en reflecteren.
  • Afstemmen van verwachtingen, wensen en behoeften met de verschillende interne afdelingen waarvoor je werkt.

Wij zijn Bartiméus

Wij zijn Bartiméus. Met zo’n 1.800 medewerkers en ruim 800 vrijwilligers zijn we er voor alle mensen in Nederland die slechtziend of blind zijn. Ook als ze een meervoudige beperking hebben of problemen ervaren met zien door bijvoorbeeld niet aangeboren hersenletsel. We zijn er voor hun naasten en voor de professionals om hen heen. Zij kunnen terecht bij ons expertisecentrum, in onze scholen en woonvoorzieningen, en bij de verschillende vormen van dagbesteding die we bieden. We stellen alles in het werk om mogelijk te maken dat mensen met een visuele beperking het leven kunnen leiden dat bij hen past en zich voluit kunnen ontplooien. Want het gaat niet om hoeveel procent je ziet. Het gaat om hoeveel procent je leeft. Bartiméus. 100% leven.

Wie ben jij?

Energiek, professioneel, klantgericht en efficiënt. Zo kunnen we jou het beste omschrijven. Jij bent gedreven om het beste te realiseren voor al je klanten. Nu en in de toekomst. Daarom denk jij altijd drie stappen vooruit en kijk je verder dan je eigen team en vakgebied. Samenwerken en kennisdelen is voor jou vanzelfsprekend. Zo draag je bij aan de verdere ontwikkeling, vernieuwing en innovatie van de interne dienstverlening. Ook heb je:

  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding bij voorkeur richting Facility Management.
  • Meerdere jaren relevante ervaring in een leidinggevende functie, bijvoorbeeld als Teamleider Facilitaire Zaken en/of Huisvesting, Facilitair Manager of Facilitair Coördinator.
  • Ervaring met:
    • het coachen en aansturen van medewerkers;
    • situationeel leiderschap;
    • projectmanagement;
    • verandermanagement.
  • Een uitstekend bedrijfskundig inzicht.
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden.

Goed om te weten: Bartiméus wil de arbeidsparticipatie van mensen met een visuele beperking bevorderen. Als je een visuele beperking hebt, vragen we je met nadruk te solliciteren.

Wat bieden we jou

  • Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief.
  • Een vast contract voor 32 - 36 uur per week, flexibel in te delen.
  • Salaris passend bij je ervaring, op basis van de CAO Gehandicaptenzorg (FWG 65) met een maximum van € 5.296 per maand.
  • Een enthousiast team en volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast? Solliciteren is heel eenvoudig

Gebruik de link op onze vacaturepagina en de rest wijst zich vanzelf. Solliciteer in ieder geval vóór 20 oktober want dan sluiten we de vacature. Een online assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Liever eerst meer informatie? Neem dan contact op met Henri Kroon, Manager Bedrijfsvoering, via 06 4792 8512, ma-vr tussen 17:00 en 19:00 uur.

SOLLICITEREN