menu Sluit het hoofdmenu

Aanmeldfunctionaris Extramurale Dienstverlening

Ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze cliënten met een visuele beperking of hun vertegenwoordigers?

De afdeling Aanmelding en Planning van Bartiméus is het centrale aanmeldpunt voor (nieuwe) cliënten en/of cliëntvertegenwoordigers ten behoeve van de extramurale dienstverlening van Bartiméus. Jij ondersteunt ze bij de aanmelding en zorgt ervoor dat ze de juiste begeleiding gaan krijgen. Dat doe je met een grote lach op je gezicht, want van het geven van de juiste informatie en doorverwijzing kan jij onze cliënten uitstekend helpen. Daar doe je het voor.

Jouw rol als aanmeldfunctionaris extramurale dienstverlening in Zeist

Als aanmeldfunctionaris ben je er verantwoordelijk voor dat de cliënt op de juiste wijze aangemeld wordt voor onderzoek en/of ondersteuning bij Bartiméus. Om de cliënt op de juiste wijze aan te melden, ben je in staat om een goede inschatting te maken van het behandeltraject voor de cliënt binnen Bartiméus en geef je hierover telefonisch uitleg aan de cliënt. Je hebt kennis van de wet & regelgeving t.a.v. de financiering (bijvoorbeeld WMO, Zorgverzekering) en je kan de cliënt hierover goed informeren. Tevens ben je verantwoordelijk voor de juiste administratieve verwerking van de cliëntgegevens in het digitaal cliëntendossier en de correspondentie met de cliënt.

Wij zijn Bartiméus

Wij zijn Bartiméus. Met zo’n 1.800 medewerkers en ruim 800 vrijwilligers zijn we er voor alle mensen in Nederland die slechtziend of blind zijn. Ook als ze een meervoudige beperking hebben of problemen ervaren met zien door bijvoorbeeld niet aangeboren hersenletsel. We zijn er voor hun naasten en voor de professionals om hen heen. Zij kunnen terecht bij ons expertisecentrum, in onze scholen en woonvoorzieningen, en bij de verschillende vormen van dagbesteding die we bieden. We stellen alles in het werk om mogelijk te maken dat mensen met een visuele beperking het leven kunnen leiden dat bij hen past en zich voluit kunnen ontplooien. Want het gaat niet om hoeveel procent je ziet. Het gaat om hoeveel procent je leeft. Bartiméus. 100% leven.

Wie ben jij

Jij bent een echte regelneef met een groot gevoel voor dienstverlening. Na een dag werken ben jij pas blij als je zeker weet dat onze cliënten goed zijn geholpen. Prioriteren, plannen & organiseren is wat jij het liefste doet. Je kan uitstekend zelfstandig werken maar werkt ook graag in teamverband. Verder beschik je over:

  • Een afgeronde mbo-4 opleiding.
  • Goede communicatieve en accurate administratieve vaardigheden..
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede spreekvaardigheid in het Engels.
  • Kennis van wet- en regelgeving en medische terminologie is een pré.

Wat bieden we jou

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een enthousiast team.
  • Een vast contract voor 24 - 32 uur per week. Wat jou past!
  • Salaris passend bij je ervaring, op basis van de CAO Gehandicaptenzorg (FWG 40) met een maximum van € 2.807 per maand.
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden in de vorm van een uitgebreid inwerktraject en diverse trainingen over onze specifieke doelgroep.
  • Een aantrekkelijk meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast? Solliciteren is heel eenvoudig

Gebruik de link op deze vacaturepagina en de rest wijst zich vanzelf. De vacature staat open tot 18 november daarna sluiten we de procedure. Liever eerst meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Afke Opmeer, zij is coachend leidinggevende extramurale dienstverlening op 06-1462 5884. 

SOLLICITEER